Barnehagemedarbeider Preg Hordvik

Vår assistent skal studere til høsten, og vi søker derfor etter ny barnehagemedarbeider i Preg barnehager Hordvik i 100% fast stilling. Har du lyst til å jobbe hos oss?

Vi søker:

En motivert, pålitelig og turglad barnehagemedarbeider i 100 % fast stilling

Søknadsfrist 1. mai 2024

Arbeidet starter opp 29. juli 2024

Vår adresse: Hordvikveien 131, 5108 Hordvik

Søknad med CV og referanser sendes hordvik@pregbarnehager.no

For mer informasjon om stillingen og barnehagen kan du kontakte daglig leder

Hanne C. H. Dyngeland, tlf. 473 44 764.bh

Arbeidsoppgaver:

• Deltakelse og tilrettelegging i lek og aktiviteter, hjelpe til med daglige gjøremål, måltid, turer og samlinger.
  • Pedagogisk planlegging i sammen med det øvrige personalet
  • Samarbeid med foreldre
  • Forefallende arbeid (praktiske forberedelser, rydding og renhold)

Kvalifikasjoner

• Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Godt humør og positive holdninger
  • Det er ønskelig med engasjement og interesse for ulike fagområder

(religion og etikk, natur og friluftsliv, musikk og kreativitet, it/datakunnskaper)

Personopplysninger

NLM-barnehagene er dataansvarlig for den personlige informasjonen du sender inn i søknaden din.

Når du søker på en stilling, aksepterer du at vi registrerer og samler inn de personlige opplysningene du gir oss i søknaden din. Vi kan dele søknaden med de involverte i rekrutteringsprosessen.

Vi beholder informasjonen til rekrutteringsprosessen er avsluttet, om ikke annet er avtalt.

Du kan be om innsyn i de personopplysninger NLM-barnehagene har om deg. Du kan også kreve at vi retter ukorrekte opplysninger eller sletter informasjon om deg. Du har dessuten rett til å trekke tilbake samtykket til at vi behandler personopplysningene dine. Vi kommer da til å fjerne søknaden og slette personopplysningene som er forbundet med søknaden fra rekrutteringssystemet.

Ved å sende inn din søknad:

1. Erklærer du at du har lest, forstått og akseptert retningslinjene ovenfor
  2. Erklærer du at opplysningene i søknaden din er fullstendige og riktige.

Samtykker du til behandling og ivaretakelse av de innsendte opplysningene