Preg barnehager Hinna

Vi søker etter pedagogiske ledere. Ett vikariat og en fast stilling.

Preg barnehager Hinna AS (tidligere Fredheim barnehage) er en barnehage i Stavanger kommune med 61 barn fordelt på 4 avdelinger.   Barnehagen har utvidet kristent formål og er driftet av Misjonssambandet gjennom Preg barnehager. Barnehagen ble bygget i 1973, men ble påbygget og rehabilitert i 2014. Vi har lyse og trivelige lokaler og kort vei til natur og turmuligheter. Vi har et stabilt og engasjert personale. Lek og relasjoner har høyt fokus hos oss. For oss er det viktig at barna opplever mestring, likeverd og nestekjærlighet.

Vi søker nå:

Pedagogisk leder fra 1. august 2024 i fast stilling 100%

Pedagogisk leder vikariat 80 %, fra 15. August til 31. Des 2024

Kvalifikasjoner

• Utdannet barnehagelærer
  • Gode samarbeidsevner
  • Du er villig til å engasjere deg, arbeide i team og bygge en god kultur på arbeidsplassen.
  • Du er en trygg voksen som tar ansvar for å bygge gode relasjoner til barn, foreldre og ansatte.
  • Gode norsk- kunnskaper muntlig og skriftlig

Arbeidsoppgaver

• Arbeid med barna
  • Pedagogisk planlegging i sammen med øvrig personalet
  • Observasjons- og dokumentasjonsarbeid
  • Bidra til faglig og pedagogisk utvikling i barnehagen
  • Samarbeid med foreldre
  • Samarbeid med andre instanser

Vi kan tilby

• Lønn etter gjeldende PBL-tariff, pensjon iht PBL
  • Tillegg for relevant videreutdanning
  • Et faglig engasjert personale.
  • Et godt barnehagemiljø

Det kreves tilfredsstillende politiattest, jfr. barnehageloven § 30.

Den som blir tilsatt, forplikter seg til å arbeide etter barnehagens kristne verdigrunnlag, vedtekter og instrukser, og arbeide aktivt for å fremme barnehagens målsetting og verdier.

For spørsmål eller informasjon kontakt:

Daglig leder Beth Erfjord, 91318845

Søknad, CV og referanser sendes:

Epost: hinna@pregbarnehager.no

Søknadsfrist: 06.05.2024

Tiltredelse: August 2024

Preg barnehagerAS er databehandleransvarlig for den personlige informasjonen du sender inn i søknaden din jf Personopplysingsloven artikkel 30.

Når du søker på en stilling, aksepterer du at vi registrerer og samler inn de personligeopplysningene du gir oss i søknaden din i rekrutteringsprosessen, jf Personopplysningsloven artikkel 6 og 9.

Vi beholder informasjonen til rekrutteringsprosessen er avsluttet, for deretter å slette all informasjon om deg om ikke annet er avtalt med samtykke.

Du kan be om innsyn i de personopplysningerPreg barnehager As har om deg. Du kan også be om at vi retter ukorrekte opplysninger eller sletter informasjon om deg. Du har når som helst mulighet til å trekke tilbake samtykket til at vi behandlerpersonopplysningene dine i en rekrutteringsprosess. Vi kommer da til å fjerne søknaden og slette personopplysningene som er forbundet med søknaden fra rekrutteringssystemet.

3. Samtykker du til behandling og ivaretakelse av de innsendte opplysningene.