Tilkallingsvikar Våk barnehage

Våk barnehage søker tilkallingsvikar(er) som kan jobbe ved sykdom og annet fravær hos personalet. Våk barnehage ligger i Våler kommune i Østfold, og har 56 barn fordelt på 4 avdelinger. Vi er tilknyttet NLM barnehagene AS, og benytter oss av barnehagelovens formålsparagraf 1a, og har derav et utvidet kristent formål. Barnehagen ligger ved Våk skole og har fine uteområder og turområder.

Vår visjon: Sammen om å sette verdifulle spor

Vi trenger flere med på laget vårt for å sette verdifulle spor, og søker derfor tilkallingsvikar.

Det kreves tilfredsstillende politiattest, jmf barnehageloven § 30.

For spørsmål eller informasjon kontakt daglig leder Wenche Pedersen Dahl, 90231381.

Lønn etter PBL tariff.

Hjemmeside https://www.vak.barnehage.no

Facebook https://NLM-barnehagene, avd Våk barnehage

Kontaktperson for stillingen

Wenche Pedersen Dahl

Daglig leder

vak@nlmbhg.no

Søknadsfrist: Snarest

Send søknad til vak@nlmbhg.no

NLM-barnehagene er dataansvarlig for den personlige informasjonen du sender inn i søknaden din.

Når du søker på en stilling, aksepterer du at vi registrerer og samler inn de personlige opplysningene du gir oss i søknaden din. Vi kan dele søknaden med de involverte i rekrutteringsprosessen.

Vi beholder informasjonen til rekrutteringsprosessen er avsluttet, om ikke annet er avtalt.

Du kan be om innsyn i de personopplysninger NLM-barnehagene har om deg. Du kan også kreve at vi retter ukorrekte opplysninger eller sletter informasjon om deg. Du har dessuten rett til å trekke tilbake samtykket til at vi behandler personopplysningene dine. Vi kommer da til å fjerne søknaden og slette personopplysningene som er forbundet med søknaden fra rekrutteringssystemet.

Samtykker du til behandling og ivaretakelse av de innsendte opplysningene