Preg barnehager Ulsteinvik

"Sammen om å sette verdifulle spor" Vi er ein barnehage, med engasjerte og inkluderande vaksne. Barnehagen har ei stor naturtomt som utfordrar til allsidig leik og læring, og vi er mykje ute. Små og store er glad i song og musikk, og vi vil formidle livsglede og læring i eit trygt og stabilt miljø.

Vi søker vikar for pedagog, i inntil 100% stilling, frå 1.august 2024 og ut barnehageåret 2024/2025.

I tillegg treng barnehagen tilkallingsvikarar, evnt. andre stillingar som kan verte ledige.

Søkjer må ha god norskkunnskap, være samarbeidsorientert og vere glad i å være ute.

Preg barnehager Ulsteinvik er eit datterselskap under Preg barnehager AS. Den som blir tilsett, forpliktar seg til å arbeide etter barnehagens kristne verdigrunnlag, vedtekter og instruksar, og arbeide aktivt for å fremje barnehagens målsetjing og verdiar.

Lønn etter gjeldende PBL-tariff, pensjonsavtale.                                                                                                                             Det krevs tilfredsstillande politiattest, jmf barnehageloven § 30.

For spørsmål eller informasjon kontakt styrer, Berit-Mari Nystøyl, 47978343

Søknad, CV og referanser sendes til ulsteinvik@pregbarnehager.no

Søknadsfrist: 2.mai -24.

Personopplysninger

Preg barnehager er databehandleransvarlig for den personlige informasjonen du sender inn i søknaden din jf Personopplysingsloven artikkel 30.

Når du søker på en stilling, aksepterer du at vi registrerer og samler inn de personlige opplysningene du gir oss i søknaden din i rekrutteringsprosessen, jf Personopplysningsloven artikkel 6 og 9.

Vi beholder informasjonen til rekrutteringsprosessen er avsluttet, for deretter å slette all informasjon om deg om ikke annet er avtalt med samtykke.

Du kan be om innsyn i de personopplysninger Preg barnehager har om deg. Du kan også be om at vi retter ukorrekte opplysninger eller sletter informasjon om deg. Du har når som helst mulighet til å trekke tilbake samtykket til at vi behandler personopplysningene dine i en rekrutteringsprosess. Vi kommer da til å fjerne søknaden og slette personopplysningene som er forbundet med søknaden fra rekrutteringssystemet.

Ved å sende inn din søknad:

1. Erklærer du at du har lest, forstått og akseptert retningslinjene ovenfor
  2. Erklærer du at opplysningene i søknaden din er fullstendige og riktige.
  3. Samtykker du til behandling og ivaretakelse av de innsendte opplysningene.