Preg barnehager Lilleval

Barnehageassistent i Preg Lilleval

Som assistent hos oss deltar du i det pedagogiske arbeidet med barna, tilrettelegger for lek, utøver omsorg, og bidrar aktivt i de daglige rutinene og oppgavene.

Preg barnehager Lilleval ligger fint plassert midt på gårdstunet til Val skoler i Nærøysund kommune i Ytre Namdal, Trøndelag.

Vi har 25 plasser for barn i alderen 0 – 6 år, og alle barna går sammen på ei avdeling, men deles inn i grupper etter alder og behov. Vi har gleden av å ha kort veg til mange fasiliteter som grillhytte, idrettshall, stall og fjøs, naturlekeplass og flere fine skogsområder.

Vi ønsker å prege barna positivt, og at både ansatte og barn setter gode, verdifulle spor hos hverandre. Hos oss skal alle bli omsluttet av omsorg og trygghet, få bygge vennskap og mestre opplevelser og utfordringer sammen. Vårt barnehagemiljø skal være preget av nestekjærlighet, likeverd og mestring.

Vi søker nå

Assistent i opptil 100% midlertidig stilling for barnehageåret 2024/2025, med mulighet for fast.

Arbeidsoppgaver

-    Tilrettelegging for- og deltakelse i lek og aktiviteter

-    Delta i de daglige rutiner og praktiske oppgaver

-    Delta i pedagogisk planlegging og faglig utvikling sammen med det øvrige personalet

Kvalifikasjoner

-    Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner

-    Godt humør og positive holdninger

-    Trygg og omsorgsfull

-    Personlig egnethet blir vektlagt

Vi kan tilby

-    Lønn etter gjeldende PBL- tariff, og pensjon iht. PBL

-    Et positivt og godt samarbeidsklima med raus takhøyde

-    Vi kan være behjelpelig med å finne bolig

Den som blir tilsatt, forplikter seg til å arbeide etter barnehagens kristne verdigrunnlag, vedtekter og instrukser, og arbeide aktivt for å fremme barnehagens målsetting og verdier.

Det kreves tilfredsstillende politiattest, jmf barnehageloven § 30.

For spørsmål eller informasjon

Kontakt daglig leder Gjertrud Østvand, tlf.: 40 43 33 23 eller mail: lilleval@pregbarnehager.no

Søknad, CV og referanser sendes til lilleval@pregbarnehager.no

Søknadsfrist: Snarest

Tiltredelse: August 2024

Preg barnehager er databehandleransvarlig for den personlige informasjonen du sender inn i søknaden din jf Personopplysingsloven artikkel 30.

Når du søker på en stilling, aksepterer du at vi registrerer og samler inn de personlige opplysningene du gir oss i søknaden din i rekrutteringsprosessen, jf Personopplysningsloven artikkel 6 og 9.

Vi beholder informasjonen til rekrutteringsprosessen er avsluttet, for deretter å slette all informasjon om deg om ikke annet er avtalt med samtykke.

Du kan be om innsyn i de personopplysninger Preg barnehager har om deg. Du kan også be om at vi retter ukorrekte opplysninger eller sletter informasjon om deg. Du har når som helst mulighet til å trekke tilbake samtykket til at vi behandler personopplysningene dine i en rekrutteringsprosess. Vi kommer da til å fjerne søknaden og slette personopplysningene som er forbundet med søknaden fra rekrutteringssystemet.

3. Samtykker du til behandling og ivaretakelse av de innsendte opplysningene.