Preg barnehager Godøy

not saved

Preg barnehager Godøy AS

«Sammen om å sette verdifulle spor»

Preg barnehager Godøy er ein barnehage med tre utvida aldersdelte avdelingar. Barnehagen ligg sentralt til på Godøya, og det er kort veg til både fjell og sjø.

Vi søkjer pedagog/pedagogisk leiar, i  100% stilling, frå 15.08. 2024 – 14.08. 2025.

Søkjar må ha gode norskkunnskapar, og vere samarbeidsvillig.

Barnehagen er driftet av Misjonssambandet gjennom Preg barnehager Godøy AS. (Preg barnehager AS) Den som blir tilsett, forpliktar seg til å arbeide etter barnehagen sitt kristne verdigrunnlag, vedtekter/instruksar, og arbeide aktivt for å fremje barnehagen si målsetjing og  verdiar.

Løn etter gjeldende PBL-tariff, pensjon iht PBL regler

Det må leverast tilfredsstillande politiattest, jmf barnehageloven § 30.

Søknad, CV og referanser sendes til godoy@pregbarnehager.no

Søknadsfrist: 05.05.24

Personopplysninger

Preg barnehager er databehandleransvarlig for den personlege informasjonen du sender inn i søknaden din jf Personopplysingsloven artikkel 30.

Når du søkjer på ei stilling, aksepterer du at vi registrerer og samlar inn dei personlege opplysningene du gir oss i søknaden din i rekrutteringsprosessen, jf Personopplysningsloven artikkel 6 og 9.

Vi beheld informasjonen til rekrutteringsprosessen er avslutta, for deretter å slette all informasjon om deg om ikkje anna er avtalt med samtykke.

Du kan be om innsyn i dei personopplysningar Preg barnehager har om deg. Du kan også be om at vi retter ukorrekte opplysningar eller sletter informasjon om deg. Du har når som helst anledning til å trekke tilbake samtykket til at vi behandlar personopplysningane dine i ein rekrutteringsprosess. Vi kjem då til å fjerne søknaden og slette personopplysningane som er forbundet med søknaden frå rekrutteringssystemet.

Ved å sende inn din søknad:

1. Erklærer du at du har lest, forstått og akseptert retningslinjene ovanfor
  2. Erklærer du at opplysningane i søknaden din er fullstendige og riktige.
  3. Samtykker du til behandling og ivaretaking av dei innsendte opplysningane.