Tur til Heimly barnehage på Finnsnes

I slutten av mai reiste styrere fra Østlandsbarnehagene på tur til Heimly barnehage på Finnsnes. Vi ankom landsdelen i sol og fint vær!

Harald Berge Breistein og Tove Aune Eskelund var også med på turen. Barnehagen har vært under rehabilitering, og vi fikk omvisning både ute og inne. Store og fine rom, funksjonelle både for store og små.

Nystekte brød!

Og et eget smokkehotell!

Aktivitetsrom.

Et flott uteområde rundt barnehagen, som inspirerer til variert lek.

I løpet av dagene vi var der, fikk vi i tillegg til egne møter, en omvisning på Senja. Det var en opplevelse i flott natur. Stine (styrer) hadde fått låne en stor bil, og hun guidet oss gjennom landskapet.

Den dagen var det en annen værtype, med regn og vind, men det satte ikke noen demper på stemninga. En flott dag på Senja!

En aldri så liten gulldo på veien!

Vi besøkte Husøy.

Og spiste ekte nordnorsk mat!

Tove ble igjen en dag etter at de andre dro hjem, for å være med på planleggingsdag i barnehagen. Det var veldig fint å få være sammen med sånne engasjerte og flotte medarbeidere.

Tusen takk for at vi fikk komme!