Tryggheim barnehage i Ulsteinvik 40 år

Ordføreren kom på besøk til 40-åring

Tirsdag 1. november gikk startskuddet for feiringa. Da var det besøk fra kommunen med ordfører Knut Erik Engh i spissen. Han hadde flott kjede rundt halsen og han fikk papirhatt slik som alle de andre. Barnehagekonsulent Ann-Christin Bonde Helliksen var også med og NLM-barnehagene AS var representert ved Mainy Os.

Barnehagen har et kjempeflott og stort uteområde, med grillhytte og gapahuk. Og det gjorde ingenting om det det var regn og kaldt på bursdagen, for barnehagebarna og personalet hadde gode klær. Gjestene fikk sitte inne i gapahuken. Der var det varmelamper og det var fyr på bålpanna som stod like utenfor. Førskolegruppa underholdt med sang. Etter taler og gaveoverrekkelse ble det sunget bordvers og det ble servert varme fiskekaker i brød, og saft, muffins og kaffe. Mmm godt. Flott bursdagsfeiring!

Fredag hadde personalet intern feiring og lørdag var det åpent hus for barn og ansatte med familie.

Foto: Vikebladet